maandag 6 februari 2012

Mijn lievelingstrui

Als puber had ik een trui,
een witte met blauwe strepen,
en door de mooie boothals,
kon ik er fijn mee dwepen.

Ik voelde mij in die trui,
een echte Franse dame,
mijn haar, mijn schouders,
alles viel er goed mee samen.

Helaas is dat mooie truitje,
er al heel wat jaar niet meer,
en als ik oude foto's zie,
doet dat nog wel wat zeer..

Eigenlijk heb ik nimmer,
zo'n fijn truitje meer gekocht,
al heb ik er in elke winkel,
wel een keertje naar gezocht.

Ik heb nu wel een bruine,
heel fijne, grote, wikkeltrui,
niet zo elegant, maar toch..
hij is goed voor een comfy bui..

Als ik me een beetje down voel,
gestresst of heel alleen,
pak ik mijn bruine wikkeltrui,
en wikkel 'em om me heen.

Ik voel me dan heel veilig,
en ook een beetje stoer,
dat heb ik dan wel nodig,
anders val ik op de vloer

Maar toch...  zo'n witte trui
met mooie blauwe strepen,
Is helaas niet meer te vinden,
en waar je mee kunt dwepen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten